בית שמש: מי הם המתים שהצביעו בבחירות?

    דוד קורצווייל No Comments on בית שמש: מי הם המתים שהצביעו בבחירות?
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "העולם אומר שכשחוזרים על שקר כמה פעמים חושבים שהוא נהיה אמת, וכך גם במעשה הנלוז הזה, לוקחים דבר שלא היה ולא נברא, ובלא בושה יוצאים קבל עם ועולם, כאילו כביכול הציבור החרדי הביא לקלפי תעודות זהות של מתים, בעוד והאמת ניצבת בדיוק בצד השני", כך אומרים במטה הבחירות של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, בעקבות הדיון שנערך הבוקר (יום שני) בועדת הפנים של הכנסת, במהלכו חזרו שוב על אותו סיפור כאילו והציבור החרדי השתמש בבחירות האחרונות לעירייה בתעודות זהות של בר מינן.

    הראשון שהחליט להציף את הסיפור של 'המתים שהגיעו להצביע', היה אלי כהן, וזה היה עוד בשלב הראשון של ערעור הבחירות, בשעה שביקש מהיועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה ויינשטיין לעכב את פרסום תוצאות הבחירות בבית שמש, טען כי השתמשו בתעודות זהות של מתים בכדי להשפיע על תוצאות הבחירות ולכך ראוי לבטלן.

    "במסגרת בדיקה שנערכה על ידי מטה הבחירות של מר אלי כהן, נמצאו מספר תושבים שנפטרו מן העולם בתקופה שתחילתה במועד קביעת פנקס הבוחרים הסופי וסופה ביום הבחירות אשר שמם צוין כמי שהצביעו בבחירות", נכתב בבקשה שהגישו עורכי דינו של אלי כהן ליועץ המשפטי לממשלה.

    אך בעוד ובמערכת ההסתה המשומנת שפעלה נגד הציבור החרדי בבית שמש לקחו את הסיפור הזה לכיוון של השמצה נגד הציבור, כפי שעשה למשל בשבוע שעבר אחד הנואמים המרכזיים בעצרת פתיחת מערכת הבחירות של אלי כהן, שעלה על הבמה לשלהב את הקהל, וזעק – "מי הביא מתים להצביע, אנחנו?!" וכל הקהל זעק אחריו – לא.

    כאמור גם בישיבת ועדת הפנים של הכנסת שהתכנסה היום, סיפור המתים 'גוייס' ע"י יו"ר הועדה חה"כ מירי רגב (הליכוד), והיא החליטה להפוך אותו לכותרת, בפנותה לנציג משרד הפנים "איך אתם מונעים את זה שהמתים יבואו להצביע? ואיך אתם דואגים לכך שרק אנשים שגרים בישוב ורשומים שגרים בישוב יבואו להצביע", שאלה רגב.

    לפיכך במטרה לחשוף את זהותם של אותם מתים שכביכול הצביעו בשמם, הלכו במטה הבחירות של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, ובדקו את שני השמות אותן כלל אלי כהן בתצהיר שהגיש בשעתו ליועץ המשפטי לממשלה, כהן הביא כדוגמא שני שמות, שאליהם צירף את מספרי הזהות שלהם, אך משום מה לא את כתובת המגורים שלהם. להפתעת אנשי מטהו של אבוטבול, התברר כי אותם שניים התגוררו בשכונות אחרות, אחד (ק.א.) התגורר ברחוב המשלט, ואילו השני (א.א.) התגורר ברחוב ביאליק, שני רחובות הנמצאים בתחומי העיר הוותיקה ולא באזורים החרדיים של העיר.

    בעקבות הדברים, סבורים במטה הבחירות של ראש העיר משה אבוטבול, כי מי היושר ש אלו שנתנו את ידם לעלילת הדם נגד הציבור החרדי, לקום ולעשות את המתבקש מהם בשעה זו, לבוא ולבקש סליחה מהציבור החרדי, ולהצהיר קבל עם ועולם כי היה זה משגה להניף אצבע מאשימה על הציבור, בה בשעה שההפך הוא הנכון, והמתים שעליהם הצהירו כמי שהשתמשו בתעודות הזהות שלהם כלל לא מתגוררים בשכונות החרדיות, וממילא גם השימוש בהן לא היה לטובת מועמדים חרדים עם כל המשמע מכך.



    0 תגובות